czwartek, 30 kwietnia 2015

wielki opierdoling

Zbliza sie maj, zbliza sie wiec tez dlugi weekend ^^ Pewnie juz nie bede miala takiego fajnego dlugiego weekendu jak na czwartym roku, gdy wolny byl caly tydzien i zrobilam sobie tygodniowy wypad do Sztokholmu :) No ale jak sie nie ma... Jutro za to wpadaja rodzice odwiedzic swoje gdanskie dzieci. Mi wypadlo ugotowanie im obiadu ;p Brat-student bedzie go konsumowal zamiast pomoc.

A za tydzien weekendowa biba w Krakowie. No moze taka biba po mojemu, bo konferencja ;) Ale moze uda mi sie spotkac na piwko z krakowskim znajomym.

 Mialam dzis isc do kadr w szpitalu zaniesc karte dyzurowa za kwiecien. Jako ze mam psychiatryczne wakacje od dwoch tygodni, to rzadko bywam w okolicach roboty. No i zaspalam ;/ Obudzilam sie nawet rano, by zadzwonic do psychiatryka i umowic sie na obchod, ale po telefonie padlam na lozko i kimnelam do poludnia... Dopiero w poniedzialek sie przejde, mam nadzieje, ze mnie nie zjedza.

9 komentarzy:

miss stress pisze...

Wolne rozleniwia :)

Kaffe med mjölk pisze...

No niestety ;) Juz sie czuje rozleniwiona, a od poniedzialku grzecznie trzeba tuptac do roboty ;)

Metronidazolum pisze...

Od poniedziałku niektórzy już mają matury... :/

Kaffe med mjölk pisze...

No na grupienmaturalnej na facebooku coraz wiekszy zamet

makebelieve pisze...

Buka, o jakiej grupie piszesz? ;d

Kaffe med mjölk pisze...

Tej Matura bio chem czy jakos tak ^^

axel pisze...

wyłączyłam powiadomienia z tej grupy, żeby się nie wkurzać... ;)

Kaffe med mjölk pisze...

Dobrze, ze za mojej matury niewielu slyszalo o facebooku ^^

Tomek pisze...

Matura a potem na medycyne...jupi :)