piątek, 8 września 2017

Spoko oko

Przez dwa tygodnie miałam spokój z dyżurami, jak jakiś czas temu pisałam (czego efektem były dwie wycieczki). Teraz trafiły mi się znowu "widełki" - dyżur, dzień przerwy, dyżur. Akurat jestem podczas dnia przerwy ;p

Odespałam konkretnie, chociaż sny miałam porąbane jak zwykle. Mam już Worek Świętego Mikołaja, czyli siatę z jedzeniem i... można świętować Dzień Bez Dyżuru :D

Byłam też niedawno u okulisty z moimi óczkami, mniej więcej sto pięćdziesiąt lat po ostatniej wizycie u okologa (w Toruniu jeszcze). Pani miła, ale siedziałam tam chyba godzinę :D Pacjenci w poczekalni nie lajkują :D

A tak tylko na marginesie, skończyłam dwadzieścia osiem lat wczoraj. Już prawie magiczna trzydziestka :D

22 komentarze:

Aleksandra Sobczak pisze...

Stara dupa;) Wszystkiego naj

Kaffe med mjölk pisze...

Kobieta w pewnym wieku już tylko kolejną osiemnastkę co roku świętuje XD

Maciej G. pisze...

I tego się trzymaj. Zdrowia życzę, przyda się w służbie

Kaffe med mjölk pisze...

Zdrowie każdemu się przyda :D

mlodapielegniarka pisze...

Najlepsze życzenia urodzinowe:) spoźnione, ale szczere😜

Anonimowy pisze...

Dziękuję bardzo:)

K.

Bystroglow.pl pisze...

Wszystkiego co najlepsze dla ciebie :) Spełniaj się zawodowo oraz życiowo. Post jak zawsze fajny do przeczytania,lecz krótki :)

axel pisze...

wszystkiego najlepszego! :D

Kaffe med mjölk pisze...

Dziękuję! :)

30wtrampkach pisze...

Post bardzo mi sie podobal. Lubię blogi tego typu. Świetny sposób spędzania wolnego czasu.

Maciej G. pisze...

Pytanie jakich setki: biotechnologia, czy inżynieria biomedyczna? Dzięki

Medyk Helwecki pisze...

po jednym i drugim perspektywy pracy w pl mierne

Nic śmiesznego. pisze...

Lepiej zacząć prawdziwe życie i iść do pracy.

Pelnakorzysci pisze...

Świetnie prowadzisz bloga, wielki podziw dla Ciebie za to, że umiesz wygospodarować czas na pisanie postów :)

Aleksandra Sobczak pisze...

Być pracobiorcą?

Kapitalka pisze...

Bardzo podoba mi sie ta szata graficzna. Lubię tą prostotę.

Anonimowy pisze...

Witam,
Jesteś lekarzem wiec obracasz się w tym środowisku.I stąd moje pytanie.Czy nie boisz się , że roboty zastąpią lekarzy w niedalekiej przyszłości?Przykładowo internistów w diagnostyce, chirurgów w operajach. Już powstały tego typu roboty jak da Vinci itd.

Z góry dziękuję za fachową opinię ;)

Aleksandra Sobczak pisze...

Vinci jest z dupy. Było wow i zaczęli się wycofywać. Ręka czuje tkankę, a Vinci... a szkoda. Im więcej robotów, tym mniej czynnika ludzkiego

Anonimowy pisze...

Blogger Aleksandra Sobczak.Czyli jak będzie więcej robotów, to będzie więcej bezrobotnych lekarzy.Myślicie, że za jaki czas roboty całkowicie wyeliminują lekarzy i czy będzie to 100% dominacja?

Optimusplus pisze...

Maszyna w tym fachu nigdy nie zastąpi człowieka.

Medyk Helwecki pisze...

Roboty da Vinci maja jedna straszna wade. Konflikt oczekiwan i marketing. Pacjenci po prostatektomii oczekuja - naczytawszy sie o calym high techu - zadnych dysfunkcji seksualnych bo przeciez ta zla dysfunkcyjna reka urologa zabiegowca ma swoja czestotliwosc rezonansowa i uszkadza nerwy... A w efekcie - co mowia badania kliniczne i jak jest z powiklaniami ?

Samo ulozenie pacjenta do operacji robotochirurgicznej jest troszke skomplikowane i tyle jest powiklan od tego...

Co do konkurencji to ona kiedys przyjdzie - ale obecne sieci neuronowe i cloud computing nie sa tak jeszcze doskonale. Owszem -algorytmy moga sobie w ulamku sekund, w milisekundach policzyc interakcje lekow ale - dopoki n ie dzialaja tak jak ludzki mozg to etaty sa bezpieczne.

a nawet wowczas ktos bedzie musial kontrolowac maszyny, chociazby aspekty medical law

odszkodowaniepowypadkowe pisze...

Pamiętaj, że wiek to tylko liczba! :)