środa, 11 października 2017

Zabrać ze sobą głowę

Wyszłam z pracy. Akurat udało mi się zdążyć na autobus, przejechałam kawał Gdańska, wysiadłam przy sklepie. Wchodzę, biorę kilka rzeczy, idę do lady, kładę produkty...

...nie mam portfela. Musiał zostać w kieszeni fartucha, do której włożyłam go, idąc rano po kawę. Fuck.

Nie miałam grosza przy duszy, nie mogłam nawet wrócić do pracy, bo i karta miejska była w portfelu (pół Gdańska przejechałam na gapę). Wezwałam taksówkę, pojechałam do pracy, złapałam portfel i wróciłam. Też taksówką, bo już nie miałam serca do autobusów.

Czasem trzeba pamiętać, żeby zabrać ze sobą portfel i głowę. Z naciskiem na głowę, bo z nią jakoś to będzie.

15 komentarzy:

Medyk Helwecki pisze...

Panie ordynatorze, zapomnialam z domu pieczatki...

Coo do kurwy nedzy - zapomniala Pani najwazniejszego narzedzia lekarskiej pracy?!!!

No, mi sie zdawalo ze najwazniejszym narzedziem lekarskiej pracy jest glowa....

A tak???! To prosze tu , w trzech miejscach pierdolnac...

Kaffe med mjölk pisze...

Dlatego mam dwie pieczątki, jedną ze sobą, drugą w robocie :D Aż się przypomniał ten dowcip, co różni internistę od dupy :D

Medyk Helwecki pisze...

Wulgaryzmy oczywiscie oddaja klimat zartu.

Kaffe med mjölk pisze...

W tej pracy ciężko bez wulgaryzmów, nawet u nas ordynator rzuca pierdolnikami

Medyk Helwecki pisze...

Masz nie tak daleko prom Pollferies do Szwecji...

Empty Lose pisze...

Erjota usuwa niewygodne komentarze

Empty Lose pisze...

Szkoda że najlepsza blogerka nie ma powodzenia czyli dr dopamina tylko się podniecacie jakaś miernota typu jadę albo erjota którzy nie mają nic merytorycznego do przekazania

Empty Lose pisze...

Typu kafe albo erjota

Nic śmiesznego. pisze...

A w Nowym Yorku biją murzynów.

I ropa drożeje.

Anonimowy pisze...

Bo to Poziom-Botoks. Nikt go nie obraził ale nie pasi, to skasował. Skończył się chłopak. Każdy blog kiedyś umiera

erjota pisze...

O proszę, Empty już sama pisze sobie odpowiedzi jako anonimowe komentarze, bo nikt nie chce z nią rozmawiać:) Biedactwo. Ale jak ma halucynacje to trudno, żeby ktoś się chciał z nią zadawać.

Anonimowy pisze...

Nie anonimowo, tylko z telefonu bez konta google. Rafał, pajacujesz i kasujesz komentarze. I ok. Był blog i się skończył. Jak pisaliśmy na temat dobrych książek, to Ci pasiło, jak wyśmiałem Botoks, to skasowałeś wszystkie wpisy. Jak Ci napisałem, frajerska postawa i płakać po sobie nie będziemy. Nie sikaj, że ktoś pisze anonimowo, bo te Wasze blogi też anonimowe są.

erjota pisze...

Nie podoba się to nie czytaj, po anonimowym czytelniku płakać nie będę. Tylko mi nie zarzucaj, że usunąłem jakiś Twój komentarz, bo trudno usunąć coś czego nie było. Zaraz mi wyskoczysz, że mi nie wiadomo co tam pisałeś, a ja zły i niedobry to usunąłem.
Sorry, ale nie mam czasu na takie zabawy.
A może nie potrafisz dodać anonimowego komentarza?

Empty Lose pisze...

Usuwasz niewygodne albo nie pochlebiajace ci komentarze erjota niech wszyscy to wiedzą .

Prawnieskuteczni pisze...

Brak portfela jest najgorszą rzeczą jaka może się przytrafić po całym dniu pracy itp